Menu

Flexwerk en thuiswerkplek in Amsterdam centrum

Thuiswerkplek Amsterdam centrum

Exclusieve thuiswerkruimte

Het kan fijn zijn om je werkplek een paar uur te verruilen voor een andere omgeving. Even ergens zitten en nadenken zonder afleiding. Een moment van privacy tijdens het werken, een paar uur ongestoord concentreren. In een inspirerende, rustige omgeving volledige focus op het werk.

Dat kan in thuiswerkruimte Entrepot110 waar je de gehele ruimte (ruim 60 m2) exclusief tot je beschikking krijgt. Exclusief voor jouzelf of jouw eigen thuiswerkteam (max 3 personen). Dus zonder andere onbekende flexwerkers naast je! Eigenlijk dus een flex thuiswerkkantoor.

Vergaderruimte reserveren

Thuiswerkplek t/o Artis

Openingstijden & prijzen 

De thuiswerkruimte is te huur (1-3 personen) van maandag t/m vrijdag, tussen 9:00 en 19:00 uur, voor minimaal 2 uur.

Tarieven:

2 uur € 129,00 ex btw
3 uur € 169,00 ex btw
4 uur € 209,00 ex btw
5 uur € 249,00 ex btw
6 uur € 289,00 ex btw
7 uur € 329,00 ex btw

Inclusief koffie en thee.

Scroll down voor info over lunch en lekkers.

Thuiswerkplek Amsterdam centrum

Catering

De koffie (Nespresso-cups) en (Pukka) thee zijn inbegrepen in de huurprijs.

Het is helemaal prima om eigen snacks, lunch en drinken mee te nemen. Er is een koelkast (zonder vriesvak) die je mag gebruiken. Ook borden, kommetjes, bestek etc zijn in de ruimte aanwezig.

Lunch

Met alle liefde bestellen we de lunch ook voor je:
1 Italiaans broodje € 8,50 (zie foto hieronder)
1 vegan salad € 5,00
1 insalata verdura € 9,00 (zie foto hieronder)
1 glas verse jus € 3,00

Lekkers #01

bio-limo
appel
granenreep Bolletje
oreo koekjes

€ 4,95 per persoon

 

Lekkers #02

bio-limo
appel
druiven
granenreep Bolletje
chocola
noten

€ 11,95 per persoon

 

thuiswerkplek Amsterdam
thuiswerkplek Amsterdam

Info thuiswerkruimte

Zie de plattegrond hieronder: de thuiswerkruimte van ong 50 m2 heeft twee houten tafels van 220 x 95 cm, een kitchenette, een koelkast (zonder vriesvak) en een groot glassboard (luxe whiteboard) aan de muur voor de trap. Zeven traptreden naar beneden is er een halletje van ong 10 m2 met garderobe en toilet.

Onder de tafel is de internetverbinding en een vloerpot (stopcontact) zodat er niet over snoeren wordt gestruikeld. Uiteraard is er ook Wifi.

Daarnaast zijn er extra faciliteiten te huur als bijvoorbeeld een beamer, beamerscherm, TV-scherm, flip-over etc. Voor een overzicht van alle mogelijkheden zie de webpage FACILITEITEN >

Thuiswerkplek Amsterdam

Covid-19

Er is desinfecterende handgel aanwezig, (stoffen) wegwerpdoekjes voor 1-malig gebruik etc.
Na ieder gebruik wordt de vergaderruimte volledig schoongemaakt. Extra aandacht wordt besteed aan de contactpunten.

Vanwege Covid-19 verpakt de cateraar de broodjes per persoon in papieren zakjes en de salade per persoon in een rond doosje met transparant deksel (zie foto hieronder). Overigens is het ook helemaal prima om eigen lunch en versnaperingen mee te nemen.

Zie ook onze webpage COVID-19 MAATREGELEN >

 

thuiswerkplek Amsterdam

Reserveren?

De thuiswerkruimte is geopend van:
Ma t/m vrij: van 9:00 – 19:00 uur

De webpage RESERVEREN toont via een kalender op welke data de thuiswerkplek beschikbaar is.

Vergaderruimte reserveren

thuiswerkplek Amsterdam

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!